2013. október 13., vasárnap

Férjem szülinapi tortája


Ha már szülinap, ha már kerek, akkor jöhet egy szuper kis torta. Már majdnem úgy volt hogy nem fog beleférni a hétköznapi forgatagba a sütés, de egyszer csak bevillant a fejembe apa kedvenc focicsapatának a logója marcipánból, és akkor úgy döntöttem, szakítok rá időt, és megcsinálom. Csütörtökön délután egy kis alapbevásárlás után hazamentem hát, és gyorsan megsütöttem a piskótát általam nagyra becsült Farkas Vilmos piskótareceptje alapján. Nekem nagyon bevált. Mindezek mellett meg kell jegyeznem hogy köszönet Nagynénémnek, aki 12 éves koromban megtanított piskótát sütni, az alapokat ő ültette el bennem :) De vissza a tortához, aminek első rész gyorsan elkészült, és kihűlt állapotban is ugyanilyen szép maradt, nem esett össze:
Miközben sült a piskóta kikevertem a trüffel krémet is, amit a Szamos Csokoládéiskolában tanultam - amíg a piskóta és a krém hűltek elszaladtam egy jót step aerobicozni is :) - A piskóta magasságára tekintettel sikerült 4 részre vágnom, és minden lapot megkentem egy kis málna-szeder lekvárral mielőtt a kihabosított krémet ráadagoltam volna. Még este sikerült végezni a betöltéssel, és hála az égnek elég volt a krém a külsejére is.
Már csak a burkolás volt hátra. Ezt csak másnap tudtam elvégezni, de szerintem megérte a sok munkát. A szülinapos nagyon örült neki :) és ez volt a legfontosabb. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.